راهکارهای نرمافزاری بدون کد یا کم کد
نوواتک
متخصص در ارائه راهکارهای سریع و منعطف برای کسبوکار شما
چالش امروز سازمان ها و راهکار های نوکد
توسعه نرمافزار به روشهای سنتی، زمانبر، پرهزینه و وابسته به تیمهای تخصصی خاص است.
همین موضوع باعث میشود بسیاری از پروژهها یا نیمهتمام بمانند یا بازگشت سرمایه قابل توجهی نداشته باشند.
نرمافزارهای آماده نیز همیشه قادر به رفع نیازهای خاص کسب و کار شما نمی باشند.
با استفاده از پلتفرمهای نوکد و کمکد، شما میتوانید در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه، راهکار اختصاصی و قابل توسعهی خود را داشته باشید.
چرا خدمات بدون کد؟
کاهش چشمگیر هزینهها
سرعت بالاتر طراحی و پیادهسازی
انعطافپذیری بالا برای
تغییرات و نیازهای آینده
استقلال بیشتر از تیمهای توسعه سنتی
بهروزرسانی مداوم توسط مایکروسافت
و سایر ارائهدهندگان جهانی
راهکار اختصاصی ویژه فرآیند های سازمان شما
خدمات اصلی نوکد نوواتک
مشاوره در خصوص فرایندها و راهکار نرمافزاری مناسب برای سازمان شما
ارائه راهکار جامع سازمانی
ایجاد پرتالهای داخلی و مدیریت مستندات
ایجاد داشبوردهای سفارشی
ارائه راهکارهای سفارشی کسبوکارها
٪70
تا سال ۲۰۲۵، سهم ابزارهای
Low-Code/No-Code در توسعه اپلیکیشنها از کمتر از ۲۵٪ در سال ۲۰۲۰،
به حدود ۷۰٪ خواهد رسید.
٪۸4
بیش از ۸۴٪ از کسبوکارها از ابزارهای Low-Code/No-Code
برای پر کردن خلأ کمبود توسعهدهندگان یا کاهش صف توسعه استفاده میکنند.
٪70
تا سال ۲۰۲۵ حدود ۷۰٪ از برنامههای تجاری جدید (Enterprise / Business Apps)
از ابزارهای Low-Code یا No-Code استفاده خواهند کرد.
-
مدیریت جلسات
با نصب نرمافزار مدیریت جلسات، میتوانید به سادگی مشکلات مدیریت جلسات را حل کنید.
این سامانه جامع و کاربردی، از قبل تا بعد از برگزاری جلسه تمام مراحل را مدیریت میکند. در مراحل قبل از برگزاری، شامل برنامهریزی مکان، مدعوین، تاریخ و ساعت، موضوع و دستور جلسه، همچنین اطلاعرسانی از طریق پیامک و ایمیل با بررسی دقیق و هشدار تداخلهای احتمالی با سایر جلسات، برنامهریزی جلسات را بسیار ساده میکند.پس از برگزاری نیز، امکان ثبت مصوبات، مانیتورینگ و نظارت بر اجرای آنها، گردش کار و گزارشگیری از آنها فراهم است. این راهکار باعث میشود مدیریت برگزاری جلسات به طریقی بسیار سادهتر و کارآمدتر انجام شود.
-
مدیریت اسناد
مدیریت بهینه اسناد در سازمان، از ایجاد و بازبینی تا اشتراکگذاری و نگهداری، همواره چالشبرانگیز است.
روشهای سنتی مشکلاتی مانند مشخص نبودن آخرین نسخه، عدم نگهداری نسخههای قبلی، تعیین سطوح دسترسی، تداخل ویرایش همزمان و نداشتن بکاپ دارند.
شیرپوینت با امکانات متنوع، سیستم مدیریت اسناد را بهینه کرده است.
این امکانات شامل ذخیره نسخههای سند، تعریف دسترسیها، جلوگیری از ویرایش همزمان، تایید و رد مستندات، نگهداری و نسخهگذاری خودکار است. شیرپوینت مدیریت کامل چرخه ایجاد تا انتشار سند را فراهم میکند. -
مدیریت درخواست های هلپ دسک سازمانی
-
مدیریت فرآیند های مالی و اداری سازمانی